duminică, 23 martie 2008

Leapsa pe muzica

Leapsa pe muzica

Nu stiu cine a venti cu ideea asta,dar e genial de funny!!Eu una m-am distrat pe cinste,mi-am ales vreo 60 de melodii,care imi plac..mai mult sau mai putin,si rezultatul este mai jos:P
nu e mare lucru,iata ce trebuie sa faci....
P.S. Vezi cum reactionezi,nu te speria dk la una dintre intrebari,raspunsul va fi...mai mult sau mai putin aproape de realitate poate chiar nu te vei casatori niciodata:))

1. Pune Winamp-ul pe shuffle.
2. Apasă forward pentru fiecare întrebare.
3. Foloseşte titlul melodiei pentru răspuns, chiar dacă nu are sens. NU TRIŞA!
4. Scrie cu bold întrebările şi răspunsurile, apoi comentează modul în care răspunsul se potriveşte cu întrebarea.


1. Cum te simţi azi?
Simplu-chip angelic
hmm?ma simt angelica...probabil:))

2. Vei ajunge departe în viaţă?
Proconsul-langa mine
wow....in compania mea..si in viitor:))

3. Cum te văd prietenii tăi?
Directia 5-povestea noastra
e fain daca ei ma vad..prin prisma povestiilor noastre de prietenie:P

4. Te vei căsători vreodată?
Outkast-hey ya
..ceva de genul...tu ce crezi?hey ya..la treaba:))

5. Care e povestea vieţii tale?
Holograf-vreau sa te vad zambind
...asa e..zambetul e limbajul pe care il folosesc cu mare drag

6. Cum este [era] în liceu?
Kutless-promise of a lifetime
hmm??

7. Cum poti avansa în viaţă?
Dj Project-in lumea ta
...da,da,da f tare..incep sa cred si eu ce-mi convine(e ca in viata):))

8. Care e cel mai fain lucru la prietenii tăi?
Hillsong-still
asa este,intotdeauna sunt acolo,inca ma asteapta..inca...

9. Ce se preconizează pentru weekend?
Hillsong-To you alone
incepe sa-mi placa...:P

10. Ce cântec te descrie cel mai bine?
Holograf-inger de-as fi
genial...vreau sa zboor

11. Cum iţi merge în viaţă?
Patrice-you,always you
deja sunt terminata...:))

12. Ce melodie iţi va cânta la înmormântare?
Hillsong-break free
sa dansati la inmormantarea mea...ati auzit?:))

13. Cum te vede restul lumii?
Hillsong-deeply in love
chiar asa?...:))

14. Vei avea o viaţă fericită?
Ben N. King-stand by me
deci asta e o conditie...ca sa am o viata fericita..:))
asta e mesaj ptr voi,prieteni mei:P

15. Ce cred prietenii cu adevărat despre tine?
Brian McNight and Justin Timberlake-My Eyes adore you
incep sa ma simt din ce in ce mai flatata:))

16. Sunt persoane care te doresc în secret?
Aviation-you were my eyerything
ooops

17. Cum să mă fericesc singur?
Prizm-Watch ya back
=)))))no comment

18. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
Holograf-stiu cine sunt
..stiu cine sunt..deci stiu si ce sa fac cu viata mea:))


Accept raspunsul....la unele intrebari...:P
Eu m-am distrat...asta e doar un joc....insa cel mai important lucru, zic eu,este sa incercam sa fim responsabili cu viata noastra,ptr ca Domnul ne-a dat atatea...culori vii cu care sa ne putem desena Universul....si e pacat sa nu o facem..!!
Eu incep de astazi...tu?
Spooor....:P

2 comentarii:

Laura spunea...

break free la inmormantarea ta?! :)))) cred k tu nici in sicriu n-o sa stai locului; o sa dansezi cu noi :D
cat despre celelalte...Dina, sa nu crezi in leapsa pe muzica! E cea mai noua superstitie care sparge orice imaginatie :-/ bla bla
da si tie ti-au iesit unele...mai indragostito :P

Sergiu spunea...

uei! e leapsa mea... ai schimbat enuntul :P