joi, 6 martie 2008

Alcoolismul cuvintelor fara sens

Alcoolismul cuvintelor fara sens

Linistea-mi canta tiuind in urechi.In mine se da o lupta egoista,intre ratiunea mintii si inima.Nu ma pot ajuta decat de nimicul ce-a ramas.Sentimentele ma tin captiva in lanturi imaginare.

Incep sa desenez cu mainile inimii,un curcubeu...pe care-l asez exact deasupra mea,apoi trag repede langa mine marea,si inca o mana cu care sa pot desena.Dar stai...minte nebuna,nu pot sterge totul,rataceste-ma de tine!Imaginea se sparge de realitatea celor patru pereti ai camerei,arunc ochii in tavan si vad o zugraveala prost facuta,iar de-afara aud pasii razbunatori ai ploii,ce uda intunericul noptii.

De ce nu ma lasi minte nebuna,sa ratacesc in frumusetea aleasa de mine?Zdrobeste-ma...sau lasa-ma,dar lasa-ma de tot.Nu poti?Atunci inceteaza....ce sa incetezi...?Totul....Care tot??

Dar lasa-ma sa ratacesc in nebunia mea,pe strazi in care sa nu fiu cautata sau gasita.Nu intelegi?Defapt n-ai cum...

Te chem inima inselator de dulce,te chem nebunia mea,razi cu mine,si hai sa ne asezam la ultima masa,la nefumatori,si sa ne comandam o cafea fara zahar,apoi razand printre cuvinte abstracte,imi vei spune ce sa fac.....si voi pleca...Destinatia?

Spre NICAIERI.....

Am plecat.Spre Nicaieri...am gasit UITAREA.M-ai gasit din nou..minte infricosatoare,dar ce vrei sa-mi spui??Lasa-ma in ratacirea mea.....Uitarea?Care uitare?Dar....n-am uitat??....Alerg spre Nicaieri.....unde te gasesc???Grabesc miscarea.....nu ma insoteste decat umbra mea,umbra ce poarta numele de AMINTIRE....amintire ce trezeste goliciune....UITAREA?Minte nebun de reala,acum inteleg...alerg spre uitare,ma imbrac in eliberare,si-acum ratiune fa-ma tare,si du-ma la o masa din fata,unde sa bem un ness cu mult zahar,si-apoi....Si-apoi ce?

O da,sunt pregatita sa alung dioptriile inimii,si printr-o ceata de neintelegere,voi vedea realitatea,realitate pe care acum aleg s-o vad!

...................................................................................................................

AM ORBIT....nu pot,nebunie...o cheama-ma la tine,te aleg din nou....nu pot ratiune...sa te iau cu mine....!!

Te aleg pe tine inima inselator de dulce,rataceste-ma de mine printre randuri,si da-mi sa beau un ceai transparent,dupa care hai sa cantam...New York,New York!

Niciun comentariu: