miercuri, 25 martie 2009

Ar fi maine

Ma intreb ce-ar fi daca....ce-ar fi daca totul ar tacea...
Ma intreb ce-ar fi daca s-ar auzi gandurile tale....
Ce-ar fi daca ele s-ar imprastia pe cer,si ar cadea..in mine?
Ce-ar fi daca eu as putea sa vad fiecare vis al tau,
Ce-ar fi daca as putea sa vad filmul inimii tale?
Ma intreb cum te-ai simti daca te-as tine de mana,
Cum ar fi sa fiu...fara sa stii ca sunt?
Ce-ar fi fost daca ochii mei la nastere ar fi invatat sa te vada doar pe tine?
Cum ar fi fost ca tu sa nu ma vezi nicicand?
Ce-ar fi fost daca tu si eu nu ne-am fi cunoscut..
Cum ar fi fost sa nu fi stiut ca existam?
Ma intreb,cum ar fi oare sa stiu ca si tu spui la fel acum?
Ce-ar fi daca cuvintele mele ar fi defapt un gand de-al tau?
Astazi probabil te-ai gandit la mine,gandul tau a fost defapt..doar glasul meu!

Niciun comentariu: