miercuri, 17 iunie 2009

Unsprezece lucruri pe care ar trebui sa le stii despre mine

Unsprezece lucruri pe care ar trebui sa le stii despre mine


-Imi place sa las ce e mai bun pentru sfarsit
-De multe ori as vrea sa ma privesc de la spate,si sa pot face cunostinta cu mine.
-Imi place sa tac (asta nu inseamna ca nu vorbesc destul)
-Iubesc convorbirile non-verbale,dialogul cu omul care ajunge sa inteleaga gandul
meu nerostit
-Nu sunt punctuala pentru ca am parul ondulat..(si ar trebui sa mai spun ca ma sfideaza)
-Imi place sa-mi iubesc pisica,dar cel mai mult iubesc cand ma iubeste ea..
-Imi place sa spun ca nu sunt facuta din tarana,ci din sentimente,din dragostea a doi oameni,care sunt mangaiere si binecuvantare pentru mine,parintii mei.
-Sunt dependenta de Dumnezeu
-Personajul din literatura universala care asimileaza o buna parte din personalitatea mea,este Elisabeth Bennet(Jane Austen-Mandrie si Prejudecata).Visez ca ea la o dragoste diferita.
-Nu-mi place sa fac complimente gratuite
-Sotul meu va fi cel caruia ii voi deschide la momentul potrivit,cerul inimii mele,asta pentru ca-mi doresc ca el sa vada in infinit prin mine.Imi place sa cred ca eu voi fi cerul deschis,iar el va fi mana care-mi va prinde norii.
-Si pentru ca-mi place sa ma contrazic adesea(ceea ce nu e tocmai un fapt de admirat),voi spune si un al doisprezecelea lucru despre mine.Eu sunt eu,pentru ca mai intai m-a descoperit Dumnezeu,parintii,apoi prietenii,m-a descoperit scrisul,da scrisul,asteptarea,dorul,si nu in ultimul rand m-a descoperit acel cineva pe care-l citesti acum…


Semnat,Eu.
si totusi mai e cineva acolo…

Un comentariu:

CORA spunea...

Te-ai descris exagerat de frumos, dar cel mai mult imi place latura ta cea dependenta de Dumnezeu. Asta spune aproape tot despre tine;)